.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علت تاخیر در تکمیل پل تنکابن معلوم شد

شمال نیوز: فرماندار ویژه تنکابن گفت: تغییر در سازه موجب تأخیر در تکمیل پل تنکابن شد.

 سید ابراهیم هاشمی فرماندار ویژه تنکابن در ارتباط با این‌که امروز آخرین روز مندرج در مدت زمان شش ماهه از بهره‌برداری پل جدیدالاحداث رودخانه چشمه‌کیله در تابلوی روزشمار آن است، اظهار داشت: اما ظاهراً برای بهره‌برداری از این پروژه مردم تنکابن باید بیش از سه تا چهار ماه دیگر انتظار بکشند.

وی افزود: از نظر فنی بنابر نیاز این سازه علاوه بر افزایش پایه‌های آن که به صورت شمع کوبی است، تغییراتی نیز در سازه پل ایجاد شد و این مسئله موجب شده است تا این پروژه مهم با تأخیر در ساخت مواجه شود و در موعد مقرر به بهره‌برداری نمی‌رسد.

فرماندار تنکابن یادآور شد: پیمانکار این پروژه از جمله مجریان پروژه‌های عمرانی با گرید بالا در کشور است و در کنار تلاش و فعالیت خوب کارکنان و مهندسان آن، فرمانداری و شهرداری و شورای شهر مرتب برای این‌که روند اجرایی ساخت پل چهارم مطلوب باشد پیگیری‌های لازم و نظارت‌های مورد نیاز را دارند.

وی گفت: امیدواریم با تلاش جمعی، هرچه سریع‌تر این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد و در رفع معضل ترافیکی شهر کمک کند.

فرماندار تنکابن ادامه داد: پروژه در حال احداث جاده تنکابن به قزوین نیز با رشد فیزیکی 10 درصد در حال اجرا است و به رغم نوسانات موجود و شرایط بد جوی منطقه کوهستانی سه هزار با پیگیری‌های ما در شهرستان و اداره راه، مسکن و شهرسازی تلاش می‌شود تا عملیات اجرایی آن متوقف نشود.

وی با تأکید بر این‌که اصلی‌ترین مسئله در رکود احداث این پروژه، بدی شرایط جوی و بارش برف در فصول سرد سال است، افزود: با ورود به فصول گرم  عملیات احداث این جاده مهم شتاب بیشتر و منطقی به خود خواهد گرفت.

گفتنی است، در جریان آغاز عملیات احداث پل چهارم چشمه کیله که در مراسم کلنگ‌زنی آن خوش قلب شهردار تنکابن گفته بود: «این پروژه طی شش ماه احداث و به بهره‌برداری خواهد رسید» این اظهار نظر موجب تعجب بیشتر کارشناسان عمرانی حاضر در این گردهمایی به‌ویژه هاشمی معاونت عمرانی استاندار مازندران شده بود که او نیز در این مراسم به عنوان نماینده استاندار حضور داشت.

هاشمی نیز در آن مراسم در سخنان خود با لحنی خاص و دو پهلو که به نوعی حکایت از تأیید و یا رد این ادعا داشت، عنوان کرده بود: بسیار جای خوشحالی است که شهردار جوان تنکابن با این اطمینان خبر از احداث یک پروژه بزرگ با مشخصات فنی بالا در مدت شش ماه را می‌دهد البته ما از امروز تا شش ماه دیگر منتظر هستیم تا این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد./فارس
/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.